Communicatie Prijs Nijmegen

In 2014 was flooreer! genomineerd voor de Communicatie Prijs van Nijmegen met het project PBN Bouwkundige Brandpreventie. Hoe kun je je onderscheiden als “gewoon” montagebedrijf in de verzadigde bouwwereld? Door niet te vertellen wat je doet, maar te laten zien waarom je bestaat en wie je echt bent!

Doelgroepen : Intern, gebouwenbeheerders en installatiebedrijven. Aanpak/Werkwijze: Het project is opgesplitst in 3 fasen:

  1. Wie ben je nou echt in je kern?
  2. Wat vindt men nu van je en wanneer ga je wat vertellen aan wie?
  3. Uitvoering

Communicatiemiddelen: CRM systeem, intern digitaal communicatieplatform, smartphones, nieuwsbrief, website, social media ontwikkeling & interne training, visuals, visistekaartjes met layer app en een co-werkplatform.

Aan dit project werkten mee: Grafische vormgeving & webdesign: Veldwerk Media en Fotografie: Mathijs Hanenkamp Fotografie.